Zapraszamy!
Administrator
Dział poświęcony ogólnym dyskusją danych serwerów jak i poszczególnych serwerów
Zasady:
* Na forum obowiązuje Regulamin Forum.
* W działach zostały zastosowane prefixy danych królestw (Chunjo, Jinno, Shinsoo, Wszyscy) dzięki którym można wyświetlić tematy tylko z danego królestwa, bądź tematy dla wszystkich.
* Do ogólnych rozmów o grze Metin2 służy dział Porozmawiajmy o Metin2.
* W tym podforum należy zakładać tematy związane z samą grą - dotyczące komentarzy wydarzeń lub sytuacji z gry, rozmów dyplomatycznych między graczami oraz eventów.
* W uzasadnionych przypadkach dozwolone jest komentowanie wydarzeń spoza gry, muszą one wtedy dotyczyć Forum Metin2.PL stricte.
* Tematy dotyczące ogólnych dyskusji o grze na danym serwerze zakładamy z prefixem Wszyscy.
* Tematy dotyczące sytuacji w danym królestwie zakładać należy z odpowiednio wybranym prefixem królestwa (Chunjo, Jinno, Shinsoo).
* Omawianie tematów dotyczych tylko danego królestwa na forum ogólnym, bądź tematy ogólne omawiane w pod forum danego królestwa - będą usuwane lub zamykane, a ich autorzy karani zgodnie z Regulaminem Forum.
* Tytuł tematu musi jasno określać zawartą w nim treść.
* Przed założeniem tematu sprawdź (używając opcji Szukaj) czy podobny temat już istnieje. Jeśli jest taki temat, ale został zamknięty skontaktuj się z moderatorem działu, który zadecyduje o otwarciu już istniejącego tematu.
* Tematy nieaktywne przez 14 dni będą zamykane przez moderatora bez podania dokładnej przyczyny w temacie.
* Zamknięte tematy będą sukcesywnie przenoszone przez moderatora działu do archiwum.
* Zdjęcia wstawiamy według poradnika Poradnik - Jak zrobić ss (print screen'a) i wrzucić go na serwer. Umieszczamy je na forum tylko w tagach [img][/img].
Tematy zabronione:
* Propagujące treści zabronione przez Regulamin Forum.
* O złodziejach i oszustach.
* O osobach, które ksują i przeszkadzają w grze (podbieranie komuś mobów, odbijanie metinów itp.).
* Z pożegnaniami. Każdy dział Dyskusji posiada specjalny wątek do pożegnań i tam należy się dopisać w przypadku końca gry.
* Z pytaniami o powstawanie nowych serwerów czy otwieranie rejestracji na tych już istniejących, z prośbami o większą ilość kanałów na serwerze. Takie decyzje są niezależne od Administracji Gry i Team nie ma na to żadnego wpływu.
Zły dział:
* Z pytaniami o itemy i misje. Do tego służy dział Pytania i Wskazówki dotyczące Gry.
* Dotyczące dyskusji, która nie jest związana z grą Metin2, do tego służy dział Hydepark.
* Z prośbami o pomoc, porady natury czysto technicznej, zgłaszania błędów i bugów. Od tego jest dział Problemy Techniczne.
* W których szukamy kupców na dany item, prosimy o wycenę przedmiotu, szukamy kupców na nasze konto lub chcemy jakieś kupić. Do tego służy dział Market.
* Dotyczące gildii, wspomnień o gildiach oraz odnośnie powstających budynków gildyjnych (zamek, alchemik, ołtarz mocy, kowal itp.). Takie informacje należy umieszczać w dziale Gildie.
Gra:
* Z pytaniami o długość czy powody nałożonych banów w grze – informacja o banie przychodzi na e-maila, na którym jest założone konto.
* Dotyczące odwołań od banów nałożonych w grze. Takie odwołanie należy przesłać Ticketem do GM który nadał bana, lub skontaktować się z nim poprzez IRC Chat. Na forum administracja nie będzie dyskutować o blokadach graczy i wyjaśniać przyczyn, dla których została podjęta taka a nie inna decyzja.
* Nawołujące do łamania prawa, informacji o możliwych do wykorzystania (w celu osiągnięcia korzyści w Grze, IRC lub na Forum) - bugach, błędach, crack'ach i innych treści hakerskich.
Reklamy:
* Z linkami referencyjnymi odwołującymi się do stron o charakterze komercyjnym oraz pozwalającymi na działalność zarobkową.
* Odnoszące się do obcych wersji Gry Metin2 - reklamowanie, linki, zachęcanie do rejestracji, pytania dotyczące reguł i określeń zarówno serwerów oficjalnych z oferty GF czy game4box, ymir, jak i nieoficjalnych.
Offline